lolly-msp

Alla inlägg under mars 2012

Av -lolly- - 30 mars 2012 19:33

Sitter och chattar med Glassbomb på msp nu!  

Säger bara det, bli vän MED HENNE! Är  skit snäll och glad!  

Jaja nu sitter jag och äter ostbågar! LOVE IT!

Kan inte blogga imon, Åker på semester då!   Men bloggar när jag är hemma!

Chaoo!  

     Chattten med glassbomb   

Av -lolly- - 30 mars 2012 16:16

Heei!


Nu sitter jag och tittar på TV och kollar lite bloggar   Skulle egentligen gått på träning men jag måste packa till imon  LÄNGTAR! Jaja nu ska jag vara inne på msp så ses! 

Chaoo!  

 Loreen!    

Av -lolly- - 30 mars 2012 07:38

Hejsan!


Idag är det FREDAG! Och jag ska snart till skolan. Så skriver mer sen!  


Chaoo!    

Av -lolly- - 29 mars 2012 17:30

Hej!


Nu sitter jag här med Allie!  

Ikväll ska jag handla godis till imon för vi ska se en film som heter "Tusen gånger starkare" Hoppas den är bra!

Ja det var allt vi ses senare!  


Chaoo!  


 WIHOO!   

Av -lolly- - 28 mars 2012 20:09

Hej Igen!


Nu har jag tränat och duschat!  Klockan 3.00 i natt åker Emelie till spanien med fotbollslaget!  Fuskigt!! Vill också sola och bada!   På Fredag ska vi se film i skolan och äta godis!   Vi ska också ha bad   

Igår var det 22 GRADER!!!   och idag blåser det MYCKET!  

Jaja blir inga fler inlägg idag så Godnatt säger jag!   


Chaoo!       

Av -lolly- - 28 mars 2012 15:14

Heii!


Nu har jag kommit hem från skolan. Idag ska jag som sagt bara CHILLA!  

Jaja nu har jag inte mer att säga

Chaoo!  


   


    

Av -lolly- - 27 mars 2012 20:35

Hejsan!


Kunde tyvärr inte blogga innan för jag hade GANSKA fullt upp idag. Först var jag med Emelie, Emelie & Miriam, egentligen skulle jag vara bara med den ena Emelie men vi blev lite fler!  

Sedan har jag precis kommit hem från min lillebrors handbolls match. AH! vi fick korv där! MUMS!  

Jaja imon är det träning och chilla!  


Chaoo!  


 Denna låten är väll OKEJ!       

Av -lolly- - 26 mars 2012 19:55

Här kommer bilden/shemat igen klicka annars på den för att se den!


Hoppas det går nu!     

Presentation


Välkommen till min blogg om moviestarplanet och mitt IRL! ♥

Omröstning

Vad tycker ni om MSP?
 SUPER ROLIGT!
 Bra
 Sådär
 Inte kul
 Vet inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lolly!

Lolly!

mus!

Azure Glitter Pointer

Mus

Azure Glitter Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards