lolly-msp

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Hej igen bloggen

Av -lolly- - 5 juni 2012 17:49

Heej!

Idag är det sova över med Allie! ♥   Idag så hade niorna någon brännbolls tävling och det var morgonrocks killarna mot pyjamas tjejerna!   Haha såg lite mobbat ut men.. Skoldagen idag var kort och sedan var jag på sjukhuset och tog bort mina stygn! Det gjorde skit ont!!!! Tänker aldrig göra det igen!!! -.- Aja kommer ett inlägg eller fler senare måste packa sedan sticka till Allie!   

Ses!


                                                                                                                                                                                 Jag och Allie för typ  två månader sedan! SÖTISAR!! ♥


                                                                                                                                                                                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -lolly- - 24 januari 2013 18:00


 

Av -lolly- - 8 januari 2013 18:12


Här är bilden/headern :)    

Av -lolly- - 1 augusti 2012 10:50

Nu den senaste tiden är jag besatt av 1D (one direction) Speciellt Harry Styles!    Iaf här kommer bilder på mig och Panny_ när vi var i min bvs rum! :)       Kommer alla imon för ska träffa en vän jag nt träffat på ett år nu! :D Ses!     ...

Av -lolly- - 23 juli 2012 10:10

    Dagens Looki:     Hehe :)  

Av -lolly- - 16 juli 2012 20:55


  Kanske lite för er men mkt för mig          Haha bild på mig och Star innan ikväll när vi larvade oss ♥ ...

Presentation


Välkommen till min blogg om moviestarplanet och mitt IRL! ♥

Omröstning

Vad tycker ni om MSP?
 SUPER ROLIGT!
 Bra
 Sådär
 Inte kul
 Vet inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lolly!

Lolly!

mus!

Azure Glitter Pointer

Mus

Azure Glitter Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards