lolly-msp

Alla inlägg under april 2012

Av -lolly- - 28 april 2012 08:29

Hej hopp!  

Här är jag igen! Förlåt om det inte blev inlägg igår och i Torsdags   Hade inte tid då. Idag ska jag va med Allie!   Vi kommer ha skitkul! Sedan ikväll ska jag nog bara chilla, vet inte riktigt vad jag ska göra då?

Det var nog allt så vi ses senare!    


                                                                                                                                                                                 Har inte så många bilder menmen...       

Av -lolly- - 25 april 2012 19:26

Här är jag igen!   Jag var inne på det danska msp och dom har det MYCKET annorlunda än vi.

Här är en lista:

○ Dom har 25 levlar!

○ Man kan ha 3 bästa vänner och en pojkvän/flickvän!

○ Pratbubblan är SVINKONSTIG!                                                                                                                        Här kommer några bilder jag tog!:  

                                                                                                                                                                                   Pratbubblan är KONSTIG!    3 bästa vänner och en flick/pojkvän! FUSKIT!!



                                                                                                                                                                            Vi har väll lika stor rätt som dom att få 3 bästa vänner och 25 levlar!!!


                                                                                                                                                                         


Tycker ni som mig, KOMENTERA!!  

Ses!      






Av -lolly- - 25 april 2012 15:55

Förlåt för dålig uppdatering men jag har VERKLIGEN inte orkat! Men Here I Am!  

Idag ska jag bara chilla och ja lära mig rita hästar!   Suger verkligen på att rita det så nu måste jag lära mig något! Hade min sista cup i Söndags så nu är innebandy säsongen slut!   

Japp det var nog allt det så ses!  


                                                                                                                                                                                Denna låten ÄGER!!  


                                                                                                                                                                                      

:DD

Av -lolly- - 17 april 2012 16:36

   Gjorde denna bilden idag! Vad tycks?   

Av -lolly- - 17 april 2012 16:34

Sorry att jag inte bloggat på några dagar   Hade inte tid och orkade inte. Så kanske skriver mer en annan dag i veckan!

Ses!    

Av -lolly- - 14 april 2012 06:11

Nu sitter jag i bilen på väg till cupen, är J*VLIGT trött nu! Jaja nu hoppas jag att vi vinner! Annars när jag kommit hem ska jag chilla och bara slappa, är nog J*VLIGTtrött då! Aja vi ses!(mobil inlägg)

Av -lolly- - 12 april 2012 18:29

Okej, nog världens konstigaste rubrik menmen.... Idag var jag med Emelie   KUL!   

Imon skulle jag gått på träning men man behövde inte så jag ska inte det. Skrev lite fel om cupen vi skulle på, måste gå upp klockan 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SERIÖST!!   Vem kom på dessa J*vla tider!!!?

Any way... Ska packa till gympan nu så ses!  


                                                                                                                                                                                 HeHe!       



Av -lolly- - 11 april 2012 15:33

Asså har nog fått ett fan av min blogg!   Titta här:    

   

Är hon snäll eller snällast!!!?   Hon ville så gärna vara med på bloggen så här kommer en bild jag gjorde av henne! (hon heter Kissy_kissy123 på msp)


                                                                                                                                                                                Gjorde ett litet ABC till henne   

Nu ska jag prata om dagen! När min mamma kommit hem sticker vi till frisören och så ska jag presentera mig och bestämma vilka tider jag ska praoa där, är lite nervös nu   Och sen kommer jag hem och äter sedan sticker jag till innebandyträningen   Orkar inte träna idag. På lördag har vi cup så då måste jag gå upp klockan 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD VAD TIDIGT!!!!   Tror snart jag gör såhär -->   eller såhär -->   Jaja får väll stå ut antar jag.

Ja ska chilla lite nu och så men vi ses kanske ikväll! 

Chaoo!        


Presentation


Välkommen till min blogg om moviestarplanet och mitt IRL! ♥

Omröstning

Vad tycker ni om MSP?
 SUPER ROLIGT!
 Bra
 Sådär
 Inte kul
 Vet inte

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lolly!

Lolly!

mus!

Azure Glitter Pointer

Mus

Azure Glitter Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards